Skip to content

Regulamin Sosnowy Zakątek

OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG ORAZ REGULAMIN DOKONYWANIA REZERWACJI W „SOSNOWYM ZAKĄTKU”.

§1 Definicje

Określenia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Regulamin – niniejszy dokument;

  2. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu przepisów Prawa telekomunikacyjnego;

  3. Adres elektroniczny – oznaczenie systemu teleinformatycznego umożliwiające porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności adres poczty elektronicznej lub adres strony internetowej;

  4. Serwis internetowy – informacyjny serwis internetowy dostępny pod adresem strony internetowej: https://zarezerwuj.pl/sosnowy-zakatek umożliwiający opcję rezerwacji on-line.

  5. Użytkownik – osoba korzystająca z Serwisu internetowego;

  6. Usługodawca/ Najemca Sosnowy Zakątek Wężowice 1, 56-330 Wężowice.

  7. Usługa – dostępne w Sosnowym Zakątku opcje do skorzystania z:

– sauny,

– beczki do morsowania,

– jacuzzi zew.

– chata solna

– domki na wynajem

– sesje indywidualne

– warsztaty

  1. Umowa – umowa o Świadczenie Usługi drogą elektroniczną zawierana pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą;

  2. Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne;

  3. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;

  4. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§2 Proces Rezerwacji mailowej, telefonicznej i zawarcie Umowy.

1. Umowa pomiędzy Sosnowym Zakątkiem a Klientem zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia wpływu należnej zapłaty i potwierdzenia dokonanej rezerwacji (drogą mailową lub smsową).

2. Nie ma możliwości skorzystania z usługi bez wcześniejszej rezerwacji. Umowa zostaje zawarta po uiszczeniu pełnej opłaty za skorzystanie z danej usługi.

3. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje dotyczące pobytu w leśnym SPA, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.

§3 Proces Rezerwacji Online.

1. Rezerwacja dokonywana jest poprzez system rezerwacyjny Sosnowego Zakątka , do którego dostęp możliwy jest przez link – stronę internetową: https://zarezerwuj.pl/sosnowy-zakatek

2. Rezerwacja dokonywana jest w następujący sposób:

a. Klient po wejściu na stronę internetową, wskazanego portalu rezerwacyjnego Sosnowego Zakątka ma możliwość wyboru oferowanych usług.

b. Klient ma możliwość wyboru terminu pobytu (tj. dzień i godzina skorzystania z danej usługi)

c. Klient wypełnia formularz, w którym umieszcza swoje dane osobowe,

d. Następnie Klient ma możliwość dokonania opłaty za daną usługę poprzez jeden z dostępnych sposobów:

1. kartą kredytową (VISA, Mastercard, Eurocard, Polcard),

2. elektronicznym przelewem bankowym (mTransfer, Multitransfer, Przelew24),

3. standardowym przelewem bankowym na podany niżej numer konta: PKO BP 37 1020 5297 0000 1202 0144 0916

§4 Opłaty

1.Klient ponosi koszt wybranej opcji usługi, który reguluje w jeden z wymienionych wyżej sposobów zapłaty.

2. Klient nie ponosi żadnych kosztów wynikających z dokonania rezerwacji.

3. Zmiany lub odwołania rezerwacji można dokonać najpóźniej 7 pełnych dni przed rozpoczęciem planowanej rezerwacji.

4. W przypadku niepojawienia się Klienta w Sosnowym Zakątku w uzgodnionym i zarezerwowanym terminie, wpłacona opłata za skorzystanie z danej usługi nie podlega zwrotowi.

5. W przypadku anulowania pobytu z przyczyn niezależnych od Sosnowego Zakątka, a w szczególności przy wystąpieniu ograniczeń w prowadzeniu działalności gospodarczej w wyniku sytuacji nadzwyczajnych, uiszczona opłata zwracana jest Klientowi w formie vouchera o równowartości kwoty wpłaconej przez Klienta do wykorzystania w Sosnowym Zakątku w terminie późniejszym. Voucher ważny jest rok od daty wystawienia. Voucher wydawany jest przez Sosnowy Zakątek na trwałym nośniku, jako plik pdf przesyłany na podawany w formularzu adres email lub w formie papierowej.

§5 Zalecenia ogólne i warunki korzystania z sauny, jacuzzi i beczki do morsowania

  1. Przed wejściem na teren Sosnowego Zakątka i przed rozpoczęciem korzystania z dostępnych usług – należy zapoznać się z regulaminem.

  2. Z saun, jacuzzi i beczki do morsowania mogą korzystać osoby: młodzież do 18 roku życia tylko pod opieką osoby dorosłej i na jej odpowiedzialność, osoby pełnoletnie (powyżej 18 roku życia) mogą korzystać z sauny, jacuzzi i beczki do morsowania bez nadzoru osoby dorosłej.

  3. Z sauny, jaccuzi czy beczki do morsowania mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe. Klienci przebywający w saunie deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z tego typy zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia.

  4. Bezwzględnie z usług Sosnowego Zakątka (sauna, jacuzzi, beczka do morsowania) nie mogą korzystać osoby: chore na serce, nadciśnienie, po udarach z chorobami naczyń krwionośnych, ze stanami zapalnymi narządów wewnętrznych, z gorączką, chore na tarczycę, w ciąży, chore na padaczkę(epilepsję),małe dzieci z powodu braku wykształcenia w organizmie ośrodka termoregulacji, osoby po spożyciu alkoholu lub innego środka odurzającego.

  5. Nie zaleca się korzystania z sauny osobom: bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym, osobom z chorobami krążenia, osobom chorującym na cukrzycę, osobom nietrzeźwym, kobietom w czasie menstruacji.

  6. Wszelkie osoby korzystające z sauny, jacuzzi czy beczki z zimną wodą czynią to na własne ryzyko i odpowiedzialność.

  7. Przy korzystaniu z sauny, jacuzzi i beczki z zimną wodą należy bezwzględnie stosować się do instrukcji użytkowania, poleceń i informacji udzielanych przez pracowników.

  8. Korzystanie z sauny, jacuzzi i beczki do morsowania po obfitym posiłku nie jest wskazane.

  9. Przed wejściem do sauny należy zdjąć wszystkie przedmioty metalowe, gdyż mogą stać się przyczyną poparzeń ciała.

  10. W saunach znajduje się oświetlenie kolorowe, które może wywołać atak padaczki.

  11. Przed przystąpieniem do kąpieli w saunie należy umyć całe ciało pod prysznicem mydłem i ciepłą wodą, a następnie wytrzeć do sucha.

  12. Do kąpieli w saunie trzeba zaopatrzyć się w obuwie typu klapki, mydło oraz dwa grube ręczniki; jeden służy do wycierania się, a drugi jako podkładka na ławę.

  13. Przed wejściem do pomieszczenia sauny należy bezwzględnie zdjąć obuwie.

  14. W saunie suchej drewnianej należy siadać na ręczniku oraz trzymać na nim stopy.

  15. Ręcznik powinien być rozłożony tak, aby żadna cześć ciała nie stykała się z powierzchnią drewnianą.

  16. W saunie należy leżeć lub siedzieć w zrelaksowanej pozycji, z kolanami podciągniętymi do ciała tak, aby stopy znalazły się w tej samej temperaturze co reszta ciała.

  17. Przed opuszczeniem sauny istnieje bezwzględny nakaz schłodzenia całego ciała pod prysznicem oraz umycia bez użycia mydła.

  18. Dopuszczalna ze względów bezpieczeństwa temperatura i wilgotność dla organizmu i ciała to: Sauna Sucha temperatura min. 85°C – max. 90°C wilgotność 10% – 15%.

  19. Po saunie należy wypocząć około 20-30 minut. Wskazane jest picie wód mineralnych lub soków w umiarkowanych ilościach (około 0,5-1litra).

  20. W razie złego samopoczucia w saunie należy bezzwłocznie opuścić kabinę i poinformować o tym obsługę w celu udzielenia pomocy.

  21. Nie zaleca się smarowania ciała i twarzy kremami w trakcie przebywania w saunie.

  22. Zabrania się regulacji urządzeń sauny. Ewentualne uwagi dotyczące pracy saun należy zgłaszać obsłudze.

§6 Zalecenia ogólne i warunki korzystania z chaty solnej

1. Każda osoba przebywająca w chacie solnej, zobowiązana jest do zapoznania się i przestrzegania Regulaminu oraz wykonywania poleceń personelu.

2. Ze względów zdrowotnych czas trwania seansu to maksymalnie 45 minut.

3. Z chaty solnej należy korzystać w czystym i suchym obuwiu oraz suchym stroju.

4. Jednocześnie z chaty może korzystać maksymalnie 8 osób.

5. Dzieci do 12 roku życia przebywają w chacie solnej pod opieką dorosłych. Osoby te ponoszą

pełną odpowiedzialność za powierzone ich opiece dzieci oraz za szkody przez nie

wyrządzone.

6. W chacie solnej obowiązuje całkowity zakaz:

• spożywania pokarmów i napojów.

• wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych i innych środków odurzających.

• palenia tytoniu z e-papierosem włącznie.

• wnoszenia opakowań szklanych, ostrych narzędzi oraz innych niebezpiecznych przedmiotów.

7. Na terenie chaty solnej nie mogą przebywać osoby w stanie nietrzeźwym.

8. Dotykanie ścian chaty, elementów wystroju wnętrza, w tym oświetlenia oraz wynoszenie soli jest zabronione.

9. Nie zaleca się używania zbyt intensywnych kosmetyków przed wejściem do chaty solnej.

10. Zabrania się biegania i hałasowania oraz korzystania z telefonów.

11. W przypadku złego samopoczucia należy niezwłocznie opuścić chatę.

12. Osoby z niżej wymienionymi dolegliwościami powinny zasięgnąć opinii lekarza przed

wejściem do chaty:

• nadczynność tarczycy,

• ostre stany chorób układu oddechowego,

• zatrucia,

• niewydolność serca,

• kobiety w ciąży,

• klaustrofobia,

• zaawansowane choroby nowotworowe,

• ostry stan gruźlicy,

• inne stany ostrych zapaleń.

  1. Chata solna jest miejscem wyciszenia i relaksu i z tego powodu prosimy o zachowanie ciszy i spokoju.

§7 Zalecenia ogólne i warunki korzystania z domków

  1. Z uwagi na zachowanie bezpieczeństwa obowiązuje całkowity ZAKAZ PALENIA wewnątrz domków.

  2. Potwierdzeniem rezerwacji jest zapłata, w terminie 2 dni od dokonania rezerwacji, całej kwoty na konto bankowe: Justyna Dwojak, PKO BP 37 1020 5297 0000 1202 0144 0916.

  3. Przy braku płatności rezerwacja zostanie anulowana.

  4. W przypadku odwołania rezerwacji w terminie krótszym niż 7 dni przed terminem przyjazdu, nie zwracamy wpłaconej kwoty.

  5. W tytule przelewu proszę wpisać: imię i nazwisko, data pobytu.

  6. W wyjątkowych okolicznościach, w szczególności z przyczyn technicznych i logistycznych, zastrzegamy sobie prawo do zmiany numeru domku wybranego podczas rezerwacji.

  7. Przy dokonywaniu rezerwacji zalecany jest KONTAKT TELEFONICZNY – telefon: 669553458, 607576109

  8. Domki nie są wynajmowane na:

  • imprezy integracyjne

  • urodziny i 18-stki

  • wieczory kawalerskie i panieńskie

  1. W domkach obowiązuje zakaz picia alkoholu.

  2. Z domku mogą korzystać tylko osoby zgłoszone przy rezerwacji (max 4 osoby).

  3. W przypadku stwierdzenia większej liczby osób zamieszkujących w domku, które nie zostały zgłoszone podczas rezerwacji Wynajmujący może zerwać umowę z klientem bez konieczności zwrotu opłaty.

  4. Przekazanie kluczy do domku i ich odbiór odbywa się osobiście lub przez zabezpieczone kodem skrzyneczki znajdujące się na ścianie przed wejściem do domku..

  5. Domki wynajmowane są w systemie dobowym, gdzie doba zaczyna się o godz. 10.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 16.00 w dniu wyjazdu.

  6. Osoby zamieszkujące w domku ponoszą odpowiedzialność finansową za szkody, dewastacje bądź brak wyposażenia domku i na terenie ośrodka.

  7. Prosimy o zgłaszanie Wynajmującemu wszelkich zniszczeń i usterek powstałych podczas użytkowania domku.

  8. Nie odpowiadamy za przedmioty i pieniądze pozostawione w domku. Odpowiedzialność za przedmioty osobiste spoczywa na osobie wynajmującej domek. Prosimy o zachowanie ostrożności.

  9. Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne przerwy ze strony dostawców wody czy prądu.

  10. W sytuacji skrócenia czasu pobytu, niezależnej od Najemcy, płatność za niewykorzystany czas nie jest zwracana.

  11. W sytuacji rezygnacji z zarezerwowanego domku wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.

  12. Płatność za pobyt nie obejmuje ubezpieczenia gości i doznane urazy. Za wszelkie szkody bądź uszkodzenie mienia Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.

  13. Przy opuszczaniu domku należy pamiętać o wyłączeniu urządzeń elektrycznych i zamknięciu drzwi i okien.

  14. Do dyspozycji gości pozostaje bezpłatny parking. Mogą z niego korzystać maksymalnie 2 auta do jednego domku, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za parkujące tu pojazdy.

  15. Przypominamy o konieczności zachowania zasad BHP podczas grillowania. Z uwagi na to, że domki są drewniane i znajdują się w otoczeniu lasu, grillowanie może odbywać się tylko w wyznaczonym do tego miejscu.

  16. Na terenie ośrodka obowiązuje zakaz palenia ogniska.

  17. Obowiązuje zakaz korzystania za urządzeń zasilanych gazem lub elektrycznością nie będących wyposażeniem domku,    z uwagi na zagrożenie pożarowe. Obowiązuje zakaz wnoszenia materiałów wybuchowych i łatwopalnych.

  18. Pobyt ze zwierzętami domowymi należy uzgadniać z Wynajmującym.

  19. Za zwierzę odpowiada właściciel. Jest on zobowiązany do zachowania czystości i spokoju na terenie obiektu. (Regulamin pobytu ze zwierzętami)

  20. Goście proszeni są o segregację śmieci w przeznaczonych do tego celu pojemnikach znajdujących się na terenie ośrodka (szkło, plastik itp.).

  21. Goście są zobowiązani do utrzymywania i zwrotu domku w stanie pierwotnym z dnia odbioru.

  22. Za zgubienie klucza do domku naliczamy opłatę 50 zł za 1 sztukę.

  23. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00 do 6.00 rano.

  24. W sytuacji rażącego naruszania ciszy nocnej możliwe jest wypowiedzenie umowy przez wynajmującego bez zwrotu pieniędzy.

  25. W sytuacji konieczności interwencji policji możliwe jest natychmiastowe wypowiedzenie umowy ze strony wynajmującego bez zwrotu pieniędzy. Właściciel obiektu nie ponosi kosztów interwencji policji.

  26. Regulamin stanowi umowę pomiędzy stronami obowiązującą od momentu opłacenia rezerwacji. W razie konfliktów dąży się do polubownego załatwienia sprawy. W przypadku braku porozumienia między stronami konflikt rozstrzygał będzie Sąd właściwy dla Najemcy.

  27. Wynajmujący może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu pieniędzy w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.

  28. Umowa nie obejmuje sposobu dojazdu, wyżywienia i organizacji czasu w trakcie pobytu.

  29. W każdym domku jest gaśnica.

  30. W każdym domku znajduje się piecyk grzewczy opalany pelletem oraz instrukcja jego obsługi.

  31. Korzystanie z usług dodatkowo płatnych świadczonych przez ośrodek wymaga wcześniejszej rezerwacji tych usług.

  32. Dokonując rezerwacji akceptują Państwo regulamin pobytu na terenie ośrodka.

§8 Regulamin pobytu ze zwierzętami:

  1. Właściciel musi w pełni kontrolować zwierzę.

  2. Konieczne jest posiadanie książeczki zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami.

  3. Potrzeby fizjologiczne zwierzę powinno załatwiać poza posesją.

  4. Właściciel zobowiązany jest do sprzątania po swoim zwierzęciu wewnątrz domku i na terenie posesji.

  5. Ewentualne szkody powstałe z udziałem zwierzęcia pokrywa właściciel.

§9 Ochrona danych osobowych.

Kwestie ochrony danych osobowych reguluje Polityka Prywatności