Regulamin Sosnowy Zakątek
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG ORAZ REGULAMIN DOKONYWANIA REZERWACJI W „SOSNOWYM ZAKĄTKU”.
§1 Definicje
Określenia użyte w Regulaminie oznaczają:
-
Regulamin – niniejszy dokument;
-
System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci telekomunikacyjnego urządzenia końcowego w rozumieniu przepisów Prawa telekomunikacyjnego;
-
Adres elektroniczny – oznaczenie systemu teleinformatycznego umożliwiające porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności adres poczty elektronicznej lub adres strony internetowej;
-
Serwis internetowy – informacyjny serwis internetowy dostępny pod adresem strony internetowej: https://zarezerwuj.pl/sosnowy-zakatek umożliwiający opcję rezerwacji on-line.
-
Użytkownik – osoba korzystająca z Serwisu internetowego;
-
Usługodawca/ Najemca Sosnowy Zakątek Wężowice 1, 56-330 Wężowice.
-
Usługa – dostępne w Sosnowym Zakątku opcje do skorzystania z:
– sauny,
– beczki do morsowania,
– jacuzzi zew.
– chata solna
– domki na wynajem
– sesje indywidualne
– warsztaty
-
Umowa – umowa o Świadczenie Usługi drogą elektroniczną zawierana pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą;
-
Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne;
-
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
-
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§2 Proces Rezerwacji mailowej, telefonicznej i zawarcie Umowy.
1. Umowa pomiędzy Sosnowym Zakątkiem a Klientem zostaje zawarta w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia wpływu należnej zapłaty i potwierdzenia dokonanej rezerwacji (drogą mailową lub smsową).
2. Nie ma możliwości skorzystania z usługi bez wcześniejszej rezerwacji. Umowa zostaje zawarta po uiszczeniu pełnej opłaty za skorzystanie z danej usługi.
3. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje dotyczące pobytu w leśnym SPA, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.
§3 Proces Rezerwacji Online.
1. Rezerwacja dokonywana jest poprzez system rezerwacyjny Sosnowego Zakątka , do którego dostęp możliwy jest przez link – stronę internetową: https://zarezerwuj.pl/sosnowy-zakatek
2. Rezerwacja dokonywana jest w następujący sposób:
a. Klient po wejściu na stronę internetową, wskazanego portalu rezerwacyjnego Sosnowego Zakątka ma możliwość wyboru oferowanych usług.
b. Klient ma możliwość wyboru terminu pobytu (tj. dzień i godzina skorzystania z danej usługi)
c. Klient wypełnia formularz, w którym umieszcza swoje dane osobowe,
d. Następnie Klient ma możliwość dokonania opłaty za daną usługę poprzez jeden z dostępnych sposobów:
1. kartą kredytową (VISA, Mastercard, Eurocard, Polcard),
2. elektronicznym przelewem bankowym (mTransfer, Multitransfer, Przelew24),
3. standardowym przelewem bankowym na podany niżej numer konta: PKO BP 37 1020 5297 0000 1202 0144 0916
§4 Opłaty
1.Klient ponosi koszt wybranej opcji usługi, który reguluje w jeden z wymienionych wyżej sposobów zapłaty.
2. Klient nie ponosi żadnych kosztów wynikających z dokonania rezerwacji.
3. Zmiany lub odwołania rezerwacji można dokonać najpóźniej 7 pełnych dni przed rozpoczęciem planowanej rezerwacji.
4. W przypadku niepojawienia się Klienta w Sosnowym Zakątku w uzgodnionym i zarezerwowanym terminie, wpłacona opłata za skorzystanie z danej usługi nie podlega zwrotowi.
5. W przypadku anulowania pobytu z przyczyn niezależnych od Sosnowego Zakątka, a w szczególności przy wystąpieniu ograniczeń w prowadzeniu działalności gospodarczej w wyniku sytuacji nadzwyczajnych, uiszczona opłata zwracana jest Klientowi w formie vouchera o równowartości kwoty wpłaconej przez Klienta do wykorzystania w Sosnowym Zakątku w terminie późniejszym. Voucher ważny jest rok od daty wystawienia. Voucher wydawany jest przez Sosnowy Zakątek na trwałym nośniku, jako plik pdf przesyłany na podawany w formularzu adres email lub w formie papierowej.
§5 Zalecenia ogólne i warunki korzystania z sauny, jacuzzi i beczki do morsowania
-
Przed wejściem na teren Sosnowego Zakątka i przed rozpoczęciem korzystania z dostępnych usług – należy zapoznać się z regulaminem.
-
Z saun, jacuzzi i beczki do morsowania mogą korzystać osoby: młodzież do 18 roku życia tylko pod opieką osoby dorosłej i na jej odpowiedzialność, osoby pełnoletnie (powyżej 18 roku życia) mogą korzystać z sauny, jacuzzi i beczki do morsowania bez nadzoru osoby dorosłej.
-
Z sauny, jaccuzi czy beczki do morsowania mogą korzystać wyłącznie osoby zdrowe. Klienci przebywający w saunie deklarują pełną zdolność fizyczną i zdrowotną do korzystania z tego typy zabiegów i ponoszą odpowiedzialność za stan swojego zdrowia.
-
Bezwzględnie z usług Sosnowego Zakątka (sauna, jacuzzi, beczka do morsowania) nie mogą korzystać osoby: chore na serce, nadciśnienie, po udarach z chorobami naczyń krwionośnych, ze stanami zapalnymi narządów wewnętrznych, z gorączką, chore na tarczycę, w ciąży, chore na padaczkę(epilepsję),małe dzieci z powodu braku wykształcenia w organizmie ośrodka termoregulacji, osoby po spożyciu alkoholu lub innego środka odurzającego.
-
Nie zaleca się korzystania z sauny osobom: bezpośrednio po intensywnym treningu wytrzymałościowym, osobom z chorobami krążenia, osobom chorującym na cukrzycę, osobom nietrzeźwym, kobietom w czasie menstruacji.
-
Wszelkie osoby korzystające z sauny, jacuzzi czy beczki z zimną wodą czynią to na własne ryzyko i odpowiedzialność.
-
Przy korzystaniu z sauny, jacuzzi i beczki z zimną wodą należy bezwzględnie stosować się do instrukcji użytkowania, poleceń i informacji udzielanych przez pracowników.
-
Korzystanie z sauny, jacuzzi i beczki do morsowania po obfitym posiłku nie jest wskazane.
-
Przed wejściem do sauny należy zdjąć wszystkie przedmioty metalowe, gdyż mogą stać się przyczyną poparzeń ciała.
-
W saunach znajduje się oświetlenie kolorowe, które może wywołać atak padaczki.
-
Przed przystąpieniem do kąpieli w saunie należy umyć całe ciało pod prysznicem mydłem i ciepłą wodą, a następnie wytrzeć do sucha.
-
Do kąpieli w saunie trzeba zaopatrzyć się w obuwie typu klapki, mydło oraz dwa grube ręczniki; jeden służy do wycierania się, a drugi jako podkładka na ławę.
-
Przed wejściem do pomieszczenia sauny należy bezwzględnie zdjąć obuwie.
-
W saunie suchej drewnianej należy siadać na ręczniku oraz trzymać na nim stopy.
-
Ręcznik powinien być rozłożony tak, aby żadna cześć ciała nie stykała się z powierzchnią drewnianą.
-
W saunie należy leżeć lub siedzieć w zrelaksowanej pozycji, z kolanami podciągniętymi do ciała tak, aby stopy znalazły się w tej samej temperaturze co reszta ciała.
-
Przed opuszczeniem sauny istnieje bezwzględny nakaz schłodzenia całego ciała pod prysznicem oraz umycia bez użycia mydła.
-
Dopuszczalna ze względów bezpieczeństwa temperatura i wilgotność dla organizmu i ciała to: Sauna Sucha temperatura min. 85°C – max. 90°C wilgotność 10% – 15%.
-
Po saunie należy wypocząć około 20-30 minut. Wskazane jest picie wód mineralnych lub soków w umiarkowanych ilościach (około 0,5-1litra).
-
W razie złego samopoczucia w saunie należy bezzwłocznie opuścić kabinę i poinformować o tym obsługę w celu udzielenia pomocy.
-
Nie zaleca się smarowania ciała i twarzy kremami w trakcie przebywania w saunie.
-
Zabrania się regulacji urządzeń sauny. Ewentualne uwagi dotyczące pracy saun należy zgłaszać obsłudze.
§6 Zalecenia ogólne i warunki korzystania z chaty solnej
1. Każda osoba przebywająca w chacie solnej, zobowiązana jest do zapoznania się i przestrzegania Regulaminu oraz wykonywania poleceń personelu.
2. Ze względów zdrowotnych czas trwania seansu to maksymalnie 45 minut.
3. Z chaty solnej należy korzystać w czystym i suchym obuwiu oraz suchym stroju.
4. Jednocześnie z chaty może korzystać maksymalnie 8 osób.
5. Dzieci do 12 roku życia przebywają w chacie solnej pod opieką dorosłych. Osoby te ponoszą
pełną odpowiedzialność za powierzone ich opiece dzieci oraz za szkody przez nie
wyrządzone.
6. W chacie solnej obowiązuje całkowity zakaz:
• spożywania pokarmów i napojów.
• wnoszenia i spożywania napojów alkoholowych i innych środków odurzających.
• palenia tytoniu z e-papierosem włącznie.
• wnoszenia opakowań szklanych, ostrych narzędzi oraz innych niebezpiecznych przedmiotów.
7. Na terenie chaty solnej nie mogą przebywać osoby w stanie nietrzeźwym.
8. Dotykanie ścian chaty, elementów wystroju wnętrza, w tym oświetlenia oraz wynoszenie soli jest zabronione.
9. Nie zaleca się używania zbyt intensywnych kosmetyków przed wejściem do chaty solnej.
10. Zabrania się biegania i hałasowania oraz korzystania z telefonów.
11. W przypadku złego samopoczucia należy niezwłocznie opuścić chatę.
12. Osoby z niżej wymienionymi dolegliwościami powinny zasięgnąć opinii lekarza przed
wejściem do chaty:
• nadczynność tarczycy,
• ostre stany chorób układu oddechowego,
• zatrucia,
• niewydolność serca,
• kobiety w ciąży,
• klaustrofobia,
• zaawansowane choroby nowotworowe,
• ostry stan gruźlicy,
• inne stany ostrych zapaleń.
-
Chata solna jest miejscem wyciszenia i relaksu i z tego powodu prosimy o zachowanie ciszy i spokoju.
§7 Zalecenia ogólne i warunki korzystania z domków
-
Z uwagi na zachowanie bezpieczeństwa obowiązuje całkowity ZAKAZ PALENIA wewnątrz domków.
-
Potwierdzeniem rezerwacji jest zapłata, w terminie 2 dni od dokonania rezerwacji, całej kwoty na konto bankowe: Justyna Dwojak, PKO BP 37 1020 5297 0000 1202 0144 0916.
-
Przy braku płatności rezerwacja zostanie anulowana.
-
W przypadku odwołania rezerwacji w terminie krótszym niż 7 dni przed terminem przyjazdu, nie zwracamy wpłaconej kwoty.
-
W tytule przelewu proszę wpisać: imię i nazwisko, data pobytu.
-
W wyjątkowych okolicznościach, w szczególności z przyczyn technicznych i logistycznych, zastrzegamy sobie prawo do zmiany numeru domku wybranego podczas rezerwacji.
-
Przy dokonywaniu rezerwacji zalecany jest KONTAKT TELEFONICZNY – telefon: 669553458, 607576109
-
Domki nie są wynajmowane na:
-
imprezy integracyjne
-
urodziny i 18-stki
-
wieczory kawalerskie i panieńskie
-
W domkach obowiązuje zakaz picia alkoholu.
-
Z domku mogą korzystać tylko osoby zgłoszone przy rezerwacji (max 4 osoby).
-
W przypadku stwierdzenia większej liczby osób zamieszkujących w domku, które nie zostały zgłoszone podczas rezerwacji Wynajmujący może zerwać umowę z klientem bez konieczności zwrotu opłaty.
-
Przekazanie kluczy do domku i ich odbiór odbywa się osobiście lub przez zabezpieczone kodem skrzyneczki znajdujące się na ścianie przed wejściem do domku..
-
Domki wynajmowane są w systemie dobowym, gdzie doba zaczyna się o godz. 10.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 16.00 w dniu wyjazdu.
-
Osoby zamieszkujące w domku ponoszą odpowiedzialność finansową za szkody, dewastacje bądź brak wyposażenia domku i na terenie ośrodka.
-
Prosimy o zgłaszanie Wynajmującemu wszelkich zniszczeń i usterek powstałych podczas użytkowania domku.
-
Nie odpowiadamy za przedmioty i pieniądze pozostawione w domku. Odpowiedzialność za przedmioty osobiste spoczywa na osobie wynajmującej domek. Prosimy o zachowanie ostrożności.
-
Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne przerwy ze strony dostawców wody czy prądu.
-
W sytuacji skrócenia czasu pobytu, niezależnej od Najemcy, płatność za niewykorzystany czas nie jest zwracana.
-
W sytuacji rezygnacji z zarezerwowanego domku wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
-
Płatność za pobyt nie obejmuje ubezpieczenia gości i doznane urazy. Za wszelkie szkody bądź uszkodzenie mienia Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
-
Przy opuszczaniu domku należy pamiętać o wyłączeniu urządzeń elektrycznych i zamknięciu drzwi i okien.
-
Do dyspozycji gości pozostaje bezpłatny parking. Mogą z niego korzystać maksymalnie 2 auta do jednego domku, jednak nie ponosimy odpowiedzialności za parkujące tu pojazdy.
-
Przypominamy o konieczności zachowania zasad BHP podczas grillowania. Z uwagi na to, że domki są drewniane i znajdują się w otoczeniu lasu, grillowanie może odbywać się tylko w wyznaczonym do tego miejscu.
-
Na terenie ośrodka obowiązuje zakaz palenia ogniska.
-
Obowiązuje zakaz korzystania za urządzeń zasilanych gazem lub elektrycznością nie będących wyposażeniem domku, z uwagi na zagrożenie pożarowe. Obowiązuje zakaz wnoszenia materiałów wybuchowych i łatwopalnych.
-
Pobyt ze zwierzętami domowymi należy uzgadniać z Wynajmującym.
-
Za zwierzę odpowiada właściciel. Jest on zobowiązany do zachowania czystości i spokoju na terenie obiektu. (Regulamin pobytu ze zwierzętami)
-
Goście proszeni są o segregację śmieci w przeznaczonych do tego celu pojemnikach znajdujących się na terenie ośrodka (szkło, plastik itp.).
-
Goście są zobowiązani do utrzymywania i zwrotu domku w stanie pierwotnym z dnia odbioru.
-
Za zgubienie klucza do domku naliczamy opłatę 50 zł za 1 sztukę.
-
Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00 do 6.00 rano.
-
W sytuacji rażącego naruszania ciszy nocnej możliwe jest wypowiedzenie umowy przez wynajmującego bez zwrotu pieniędzy.
-
W sytuacji konieczności interwencji policji możliwe jest natychmiastowe wypowiedzenie umowy ze strony wynajmującego bez zwrotu pieniędzy. Właściciel obiektu nie ponosi kosztów interwencji policji.
-
Regulamin stanowi umowę pomiędzy stronami obowiązującą od momentu opłacenia rezerwacji. W razie konfliktów dąży się do polubownego załatwienia sprawy. W przypadku braku porozumienia między stronami konflikt rozstrzygał będzie Sąd właściwy dla Najemcy.
-
Wynajmujący może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu pieniędzy w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.
-
Umowa nie obejmuje sposobu dojazdu, wyżywienia i organizacji czasu w trakcie pobytu.
-
W każdym domku jest gaśnica.
-
W każdym domku znajduje się piecyk grzewczy opalany pelletem oraz instrukcja jego obsługi.
-
Korzystanie z usług dodatkowo płatnych świadczonych przez ośrodek wymaga wcześniejszej rezerwacji tych usług.
-
Dokonując rezerwacji akceptują Państwo regulamin pobytu na terenie ośrodka.
§8 Regulamin pobytu ze zwierzętami:
-
Właściciel musi w pełni kontrolować zwierzę.
-
Konieczne jest posiadanie książeczki zdrowia psa z aktualnymi szczepieniami.
-
Potrzeby fizjologiczne zwierzę powinno załatwiać poza posesją.
-
Właściciel zobowiązany jest do sprzątania po swoim zwierzęciu wewnątrz domku i na terenie posesji.
-
Ewentualne szkody powstałe z udziałem zwierzęcia pokrywa właściciel.
§9 Ochrona danych osobowych.
Kwestie ochrony danych osobowych reguluje Polityka Prywatności